עקרונות דף הנחיתה

עקרונות דף הנחיתה

לדף נחיתה יש מטרה אחת. שהלקוח הפוטנציאלי ישאיר את המייל/טלפון שלו בטופס של דף הנחיתה.

למה?

כי ברגע שאותו אדם השאיר את הפרטים שלו בדף הנחיתה, הוא הופך מ״זוגות עיניים קרות״ ל״זוגות עיניים חמות״.

אסביר:

יש 2 סוגים של זוגות עיניים:

  1. זוגות עיניים שמשוטטות להן ברחבי האינטרנט, ואין לי עדיין ״בעלות״ עליהם כלומר אין לי דרך לפרסם להם הצעות ללא עלות. לזה אנחנו נקרא - זוגות עיניים קרות.
  2. ויש ״זוגות עיניים בבעלותנו״, כלומר זוגות עיניים שהשאירו בדף נחיתה שלנו פרטים וכעת הם אצלנו ברשימת תפוצה. לזוגות עיניים האלו, אני יכול לפרסם הצעות דרך שליחת מייל לדוגמא (ועוד כל מני דרכים חינמיות שנדבר עליהם בהמשך).

ככל שנהפוך יותר זוגות עיניים קרות לחמות, ככה נגדיל את פוטנציאל מחזור ההכנסות שלנו.

ברגע שלקוח משאיר את האי מייל – הוא הראה עניין במוצר או בנושא של דף הנחיתה. אוטומטית קורים ארבעה דברים מדהימים:

  1. הלקוח הפוטנציאלי אוטומטית מועבר ל״רשימת תפוצה״.
    רשימת תפוצה הינה אוסף של מיילים ו/או טלפונים שאני יכול לחלק אותה לקטגוריות מסויימות. כלומר אני יכול לעשות רשימה שלמה רק של רוכשים, רשימה שלמה רק של כאלו שהביעו עניין במוצר מסוים אבל לא רכשו, רשימה של כאלה שכבר קנו ממני 3 מוצרים, סתם לדוגמא. ניתן לשחק עם זה במערכת הדיוור שאתם משתמשים.
  2. מתחילה לפעול סדרת אימיילים אוטומטית.
    נדבר על עקרונות חשובים שקשורים לסדרות מיילים אוטומטיות בהמשך, אבל חשוב להכיר שבמערכות הדיוור השונות, ניתן להגדיר מראש שברגע שמישהו נכנס לרשימת תפוצה מסויימת, כל יום או כל כמה ימים, הלקוח יקבל אימייל אוטומטי. אנחנו אפילו יכולים להגדיר שהאימייל הזה ישלח בשעה מסוימת.
    כמובן שאת האימייל הזה עלינו לכתוב בקפידה. חשוב שהמייל יכלול תבניות מסויימות, סוגסטיות, NLP, וטכניקות שיווק מתקדמות כדי להניע את מערכת העצבים של הלקוח הפוטנציאלי ממצב ניטרלי, למצב שהוא מבין שהמוצר שלנו יכול לעזור לו! המטרה הסופית של המיילים האלו היא רכישה והפיכת הלקוח הפוטנציאלי ללקוח משלם. סחר החליפים הוא שהלקוח מעביר כסף, ואנחנו מעבירים לו מוצר כלשהו שיכול לעזור לאיכות חייו ולפתור לו בעיה מסוימת. היופי בסדרת מיילים אוטומטית, היא שהכל קורה בצורה אוטומטית! כל אחד מהמיילים האלה מחזק בסופו של דבר את מערכת היחסים בינינו ומקדם עיניינים אל עבר הרכישה.
    3) נשלח אוטומטית ״מדריך חינמי״ שיש מאמר שלם עליו גם.
    4) הלקוח מועבר ל״דף מכירה״ שגם עליו יש מאמר שלם.

אבל לפני זה אענה על השאלה - ״למה לשלוח אותו ישירות לדף מכירה כבר בשלב הזה?״
הסיבה היא שאם הלקוח כבר הראה לי שיש לו בעיה כלשהי והוא מחפש עבורה פתרון, אני רוצה להראות לו שיש לי את הפתרון בשבילו כאן ועכשיו! אז נכון שהרוב לא יקנו ממכם ישירות, אבל עצם העובדה שהוא יודע מה אתם מוכרים תועיל לנו בהמשך המשפך.

תזכרו גם שאנשים לא סתם משאירים את האימיילים שלהם סתם ככה. מי שמשאיר, כנראה מחפש לשפר/לשנות/לשגדרג/להקל/להעצים את איכות חייו, לוכן אנחנו באים ואומרים לו – ״אח שלי, יש פה משהו שאני מאמין שיכול לעזור״. 

צריך לבנות דף מכירה למוצר/עסק שלך?

אהבת? שתף עם חבריך:

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn

כתיבת תגובה