אוננות: צורה בריאה של אהבה עצמית


נכתב בתאריך: 3 באוקטובר 2023

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

אוננות נתפסה כנושא טאבו במשך מאות שנים, אך בשנים האחרונות קידמו בברכה גישות חדשות לגבי אוננות כאקט של אהבה עצמית וטיפוח עצמי. עכשיו, יותר מתמיד, מקובל יותר לדבר על אוננות ולדון ביתרונותיה השונים. במאמר זה נדון בהשפעות הבריאותיות הגופניות והנפשיות של אוננות, כמו גם בכמה מהשיטות והסוגים השונים של אוננות.

dreamgirlzoya.com
מהי אוננות?
אוננות היא פעולה של גירוי עצמי של איבר המין להנאה מינית. זוהי פעילות פרטית המבוצעת על ידי גברים ונשים כאחד. אוננות נחשבת לעתים קרובות כפעילות סולו, אך ניתן לעשות זאת גם עם בן זוג במהלך הזמן האינטימי של בני הזוג. זוהי צורה בטוחה של פעילות מינית המציעה יתרונות פיזיים, נפשיים ורגשיים שונים.

היתרונות הפיזיים של אוננות
אוננות יכולה לשפר את הבריאות המינית הכללית בשל זרימת הדם המוגברת לאיברי המין ולאזור האגן. זרימת דם מוגברת יכולה להוביל לסיכה נרתיקית מוגברת ולעוררות רבה יותר במהלך פעילות מינית. פעילות זו יכולה גם לשפר את תפקוד לקוי של זיקפה אצל גברים ולהפחית את הסיכון לסרטן הערמונית. נוסף על כך, זרימת הדם וזרימת הדם המשופרות יכולות גם להביא לשיפור במצב הרוח ובהרפיה.

אוננות יכולה לשמש גם כסוג של פיזיותרפיה לנשים. זה יכול לעזור להפחית כאבי מחזור כמו גם כאבי אגן אחרים. מחקרים הראו גם כי נשים שמעוררות את עצמן באופן קבוע מדווחות על רמות נמוכות יותר של חרדה ודימוי גוף חיובי יותר.

היתרונות הנפשיים והרגשיים של אוננות
אוננות יכולה להיות חוויה מעצימה ומשחררת עבור גברים ונשים כאחד. היכולת לחקור ולגלות את הגוף היא חלק חשוב בגילוי עצמי. זה יכול לעזור לשפר את הביטחון העצמי ואת דימוי הגוף על ידי עוזר להפחית חוסר ביטחון. בנוסף, פעילות זו היא דרך מצוינת לחקור ולהתנסות עם סוגים שונים של הנאה מינית בסביבה בטוחה ופרטית.

אוננות יכולה לשמש גם ככלי להפחתת מתח וחרדה. זהו פורקן ליכולת לשחרר את כל הרגשות הבנויים, המתח והמתח. כאשר זה נעשה על בסיס קבוע, זה יכול לעזור להפחית את תחושות הדיכאון והבדידות גם כן.

סוגים שונים של אוננות
ישנם סוגים ושיטות שונות של אוננות וחשוב לחקור ולגלות מה עובד הכי טוב עבור כל אדם. אחד הסוגים הנפוצים יותר של אוננות שנראה לעתים קרובות הוא אוננות ידנית. אוננות ידנית היא פעולה של שימוש בידיים ובאצבעות כדי לעורר את איברי המין להנאה מינית. זה יכול לכלול גם שימוש בצעצועי מין או חפצים כדי לעורר את איברי המין.

סוג נוסף של אוננות הוא אוננות אוראלית. אוננות אוראלית יכולה לכלול שימוש בפה כדי לעורר את איברי המין באופן אוראלי. זה יכול לכלול ליקוק עצמי, ליקוק איברי המין של בן הזוג, או שימוש בצעצוע מין עם יכולות גירוי אוראלי.

ויברטורים וצעצועי מין אחרים הם גם שיטות פופולריות לאוננות. מכשירים אלה מגיעים במגוון גדלים וסגנונות וניתן להשתמש בהם הן למשחק סולו והן למשחק משותף. ויברטורים יכולים לעזור להגביר את ההנאה ויכולים להציע מגוון של תחושות שונות בהתאם לסוג וגודל המכשיר. בנוסף, ניתן להשתמש בחומרי סיכה כדי לשפר את החוויה.

מסקנה
אוננות היא צורה בטוחה ובריאה של טיפול עצמי שיכולה להיות בעלת יתרונות בריאותיים פיזיים ונפשיים חיוביים. היא מאפשרת לאנשים לחקור את גופם ולגלות הנאות חדשות בסביבה בטוחה ופרטית. סוגים וסגנונות שונים של אוננות ניתן לחקור כדי למצוא מה עובד הכי טוב עבור כל אדם. לא משנה איזה סוג אוננות אדם בוחר, חשוב לזכור כי אוננות היא נוהג בריא ונורמלי עבור גברים ונשים כאחד.

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

לחקור את אבני החן הנסתרות של בת ים: פנינת החוף של ישראל

לחקור את אבני החן הנסתרות של בת ים: פנינת החוף של ישראל

שוכנת לאורך הים התיכון, דרומית לתל אביב התוססת, שוכנת העיר המקסימה בת ים בישראל. בעוד שלעתים קרובות מאפילות עליה הערים […]

לקריאה »
חידת הקונדום: חקירת החשיבות של פרקטיקות מין בטוחות

חידת הקונדום: חקירת החשיבות של פרקטיקות מין בטוחות

כשמדובר בבריאות מינית ופרקטיקות מין בטוחות, קונדומים הם כלי חיוני שאי אפשר להתעלם ממנו. הם אולי לא הנושא הכי זוהר […]

לקריאה »
הסרת המסתורין מעולמן של נערות ליווי: לחקור את המציאות שמאחורי הפנטזיה

הסרת המסתורין מעולמן של נערות ליווי: לחקור את המציאות שמאחורי הפנטזיה

כשאנשים שומעים את המונח "נערות ליווי", לעתים קרובות הדבר הראשון שעולה בראש הוא תמונה של אישה לבושה בקפידה, המציעה שירותי […]

לקריאה »