איך להסוות מודעות פרסום בכתבות תוכן?


נכתב בתאריך: 11 ביולי 2022

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

דיוויד אוגלבי, (David Ogilvy) היה אולי אחד המשווקים המשפיעים ביותר של המאה ה20.

חברת השיווק שלו, ״קבוצת אוגלבי״ נמכרה ב1989 בשווי של 864 מליון דולר, סכום שב2018 שווה לבערך $1,727,000,000.

עקרונות השיווק שלו היו מאוד פשוטות, אך בעלות טוויסט:
1) לייצר סמכות.
2) לתת ערך ומידע מועיל ללקוח הפוטנציאלי.
3) לוודא שהפרסום שלך לא נראה כמו דבר פרסומת.

אוגלבי הבין את עקרונות השכנוע המדעיים שהוכחו רק מספר שנים לאחר פעילותו, במחקר מקיף בן 30 שנה מאת ד׳׳ר רוברט צ׳יאלדיני, שסיכם את ממצאיו בספר המרתק ״השפעה – הפסיכולוגיה של השכנוע״.

״עקרונות שכנוע מדעיים״ הם עקורנות שעוקפים את החלק המודע של המוח, ומגיעים ישירות לתת המודע ולחלק העיקרי בקבלת ההחלטות שלנו.

אימפריית השיווק של אוגלבי התבססה על יצירת מודעות פרסום שהוסוו ככתבות תוכן ונתנו כמה שיותר ערך לקורא, ורק לאחר שצייר את בעל העסק כדמות בעלת סמכות, הוא הציע פתרון לכאבו של הקורא.

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

ארנטינג: האחריות העליונה
חדש!

ארנטינג: האחריות העליונה

הורות היא תהליך של גידול וטיפוח ילד מינקות ועד בגרות. זה מתואר לעתים קרובות כאחת החוויות המספקות והמתגמלות ביותר בחיים. […]

לקריאה »
עשה זאת בעצמך עבור ויקיפדיה: כיצד לתרום לאנציקלופדיה הגדולה בעולם
חדש!

עשה זאת בעצמך עבור ויקיפדיה: כיצד לתרום לאנציקלופדיה הגדולה בעולם

כשמדובר באיסוף מידע ולמידה של דברים חדשים, ויקיפדיה היא לעתים קרובות המקור המוביל עבור אנשים רבים. עם למעלה מ-55 מיליון […]

לקריאה »
מוזיקה: שפה אוניברסלית שמחברת את כולנו

מוזיקה: שפה אוניברסלית שמחברת את כולנו

מוזיקה היא חלק בלתי נפרד מהתרבות האנושית וקיימת כבר מאות שנים. זוהי צורת ביטוי אמנותית המתעלה מעל מחסומי שפה ומחברת […]

לקריאה »