איך להסוות מודעות פרסום בכתבות תוכן?


נכתב בתאריך: 11 ביולי 2022

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

דיוויד אוגלבי, (David Ogilvy) היה אולי אחד המשווקים המשפיעים ביותר של המאה ה20.

חברת השיווק שלו, ״קבוצת אוגלבי״ נמכרה ב1989 בשווי של 864 מליון דולר, סכום שב2018 שווה לבערך $1,727,000,000.

עקרונות השיווק שלו היו מאוד פשוטות, אך בעלות טוויסט:
1) לייצר סמכות.
2) לתת ערך ומידע מועיל ללקוח הפוטנציאלי.
3) לוודא שהפרסום שלך לא נראה כמו דבר פרסומת.

אוגלבי הבין את עקרונות השכנוע המדעיים שהוכחו רק מספר שנים לאחר פעילותו, במחקר מקיף בן 30 שנה מאת ד׳׳ר רוברט צ׳יאלדיני, שסיכם את ממצאיו בספר המרתק ״השפעה – הפסיכולוגיה של השכנוע״.

״עקרונות שכנוע מדעיים״ הם עקורנות שעוקפים את החלק המודע של המוח, ומגיעים ישירות לתת המודע ולחלק העיקרי בקבלת ההחלטות שלנו.

אימפריית השיווק של אוגלבי התבססה על יצירת מודעות פרסום שהוסוו ככתבות תוכן ונתנו כמה שיותר ערך לקורא, ורק לאחר שצייר את בעל העסק כדמות בעלת סמכות, הוא הציע פתרון לכאבו של הקורא.

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

הבנת עולם הפיננסים: מדריך מקיף
חדש!

הבנת עולם הפיננסים: מדריך מקיף

מימון. זו מילה שנזרקת כל הזמן בעולם העסקים ומחוצה לו. מוול סטריט ועד מיין סטריט, פיננסים משחקים תפקיד מכריע בחיי […]

לקריאה »
חיות מחמד: החברים האהובים של האנושות

חיות מחמד: החברים האהובים של האנושות

מכלבים נאמנים ועד חתולים שובבים וציפורים אנרגטיות, חיות מחמד היו חלק בלתי נפרד מהחברה האנושית במשך מאות שנים. הם מציעים […]

לקריאה »
כושר: המרדף אחר חיים בריאים

כושר: המרדף אחר חיים בריאים

כושר גופני הוא מונח המשמש בדרך כלל לתיאור מצב של כושר גופני ובריא. הוא כולל מגוון רחב של פעילויות, כגון […]

לקריאה »