אין אונות – הבנה וטיפולים לריפוי אין אונות


נכתב בתאריך: 5 באוקטובר 2023

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא בעיה בריאותית של גברים המשפיעה על כמעט 30 מיליון גברים בארצות הברית לבדה. ED מוגדר בדרך כלל כחוסר היכולת להשיג ו / או לשמור על זקפה מספקת לביצוע מיני מספק. חשוב לציין כי התקף מזדמן של ED הוא נורמלי, וכמה סיבות קל יותר לפתור מאשר אחרים. ייתכן שיהיה צורך להתייחס לשיקולים רפואיים אחרים והם יכולים לכלול שילוב של שינויים באורח החיים ותרופות.

הדבר הראשון שיש להתייחס אליו כאשר שוקלים ED הוא הגורם הבסיסי. הגורמים הנפוצים ל- ED כוללים רמות מתח גבוהות, בחירות אורח חיים כגון תזונה לקויה וחוסר פעילות גופנית, סוכרת, כולסטרול גבוה ו / או עישון. בעיות רפואיות בסיסיות אחרות עשויות לכלול חוסר איזון הורמונלי, בעיות בבלוטת התריס, בעיות נוירולוגיות, תרופות או ניתוח. ED יכול להיגרם גם על ידי מצבים פסיכולוגיים כגון דיכאון, חרדה, נדודי שינה.

לאחר זיהוי הגורם הבסיסי ל- ED, חשוב לנקוט בפעולה. שיטת הטיפול הנפוצה ביותר היא תרופות. יש גם תרופות מרשם, כמו ויאגרה (sildenafil), סיאליס (tadalafil), ו Levitra (vardenafil), כמו גם תוספי צמחים מסוימים. בנוסף לתרופות, שינויים באורח החיים חשובים גם לשיפור הסימפטומים של ED. זה יכול לכלול ביצוע שינויים בתזונה ובפעילות גופנית, הפחתת רמות מתח, והפסקת תרופות מסוימות.

טיפולים אחרים עבור ED כוללים פסיכותרפיה, תרופות דרך הפה או זריקות (המסייעות להגביר את זרימת הדם לפין), משאבות ואקום, ושתלים (אשר ממוקמים בניתוח בפין). במקרים מסוימים, תותבות הפין, או מכשירים המוטבעים בניתוח בפין, יכולים לשמש כדי לאפשר זקפות טבעיות יותר.

cochinescort.com
חשוב לזכור כי ED היא תופעה שכיחה, וכי יש לזהות את הגורם הבסיסי למצב לפני שניתן יהיה להמליץ על טיפול. יש להתייעץ עם רופא כדי להעריך את ED, לקבל אבחנה, ולקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר. שילוב של שינויים באורח החיים, תרופות וטיפולים אחרים עשוי להיות נחוץ כדי להשפיע על פתרון ארוך טווח למצב זה.

אם אתה חווה קשיים עם ED, או מודאג כי ED הוא סימפטום של מצב רפואי בסיסי, פנה לרופא שלך כדי לדון בטיפולים הזמינים. הבנת הבעיה היא הצעד הראשון למציאת הפתרון היעיל ביותר.

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

לחקור את אבני החן הנסתרות של בת ים: פנינת החוף של ישראל

לחקור את אבני החן הנסתרות של בת ים: פנינת החוף של ישראל

שוכנת לאורך הים התיכון, דרומית לתל אביב התוססת, שוכנת העיר המקסימה בת ים בישראל. בעוד שלעתים קרובות מאפילות עליה הערים […]

לקריאה »
חידת הקונדום: חקירת החשיבות של פרקטיקות מין בטוחות

חידת הקונדום: חקירת החשיבות של פרקטיקות מין בטוחות

כשמדובר בבריאות מינית ופרקטיקות מין בטוחות, קונדומים הם כלי חיוני שאי אפשר להתעלם ממנו. הם אולי לא הנושא הכי זוהר […]

לקריאה »
הסרת המסתורין מעולמן של נערות ליווי: לחקור את המציאות שמאחורי הפנטזיה

הסרת המסתורין מעולמן של נערות ליווי: לחקור את המציאות שמאחורי הפנטזיה

כשאנשים שומעים את המונח "נערות ליווי", לעתים קרובות הדבר הראשון שעולה בראש הוא תמונה של אישה לבושה בקפידה, המציעה שירותי […]

לקריאה »