מהם פטישי מין?


נכתב בתאריך: 21 באוקטובר 2023

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

פטישים מיניים הם צורה של ביטוי מיני שבו אנשים מתעוררים מינית ונרגשים על ידי חפצים, חלקי גוף או התנהגויות שאינן נחשבות בדרך כלל מיניות. פטיש מיני יכול להתייחס לפעילויות, חלקי גוף או חפצים שאדם מקובע עליהם מינית. פטישים יכולים להיות נרכשים או מולדים, כאשר אנשים מסוימים אפילו נולדים עם נטייה לתשוקות פטישיסטיות מסוימות.

מכיוון שהמונח "פטיש" הוא רחב ומקיף מגוון מעשים, חשוב לציין שלא כל הפטישים קשורים בהכרח למעשים שליליים או אסורים כלשהם. בעוד שחלקם עשויים להיתפס כסוטים, רוב הפטישים אינם כרוכים למעשה בנזק או סכנה.

פטישי מין נפוצים כוללים שעבוד, מכות והשפלות. שעבוד או BDSM (שעבוד, משמעת, סדיזם ומזוכיזם) הוא סוג של קינק או משחק מיני הכולל ריסון פיזי, כאב או השפלה. מכות הן כאשר אדם מתעורר על ידי מכות, סטירה או חתירה ביד פתוחה. השפלה יכולה להיות כרוכה בהשפלה או זלזול במילים או בפני אחרים.

סוגים אחרים של פטישי מין כוללים פטישים רגליים, מציצנות ואקסהיביציוניזם. פטישים לרגליים כרוכים בגירוי מיני על ידי כפות רגליים, נעליים או ריחות גוף. מציצנות היא המקום שבו מישהו מקבל הנאה מצפייה במישהו אחר מתפשט או עוסק בפעילויות מיניות. אקסהיביציוניזם הוא כאשר אדם מפיק סיפוק מיני או הנאה מצפייה תוך כדי עיסוק בפעילויות כגון התפשטות או אוננות.

www.sexualidad10.com – פורטל מומלץ
יש אנשים שקשה יותר להגדיר, וייתכן שלא יתאימו לפטיש ספציפי. הם עשויים לכלול צורות מסוימות של מזוכיזם או סדיזם, כמו גם פעילויות כגון ספורט ימי (הידוע גם בשם מקלחות זהב) שבו מישהו מתעורר על ידי שתן ניתז עליהם.

כאשר עוסקים בכל סוג של משחק פטיש, חשוב תמיד לתרגל התנהגות בטוחה, בהסכמה. זה כולל הצבת גבולות, קבלת הסכמה מכל הצדדים המעורבים ועיסוק בפעילויות בטוחות. פעילויות אלה צריכות גם להידון עם כל הצדדים לפני ההתקשרות. חשוב גם להיות מודעים להשלכות המשפטיות האפשריות של עיסוק בפעילויות פטיש מסוימות.

לא משנה איזה סוג של פטיש מישהו מתרגל, חשוב להם להבין שאין שום דבר רע בלהיות מעוניין בפטישים, כל עוד כל המעורבים פועלים הן בבטחה והן בהסכמה. חשוב גם להכיר בכך שפטישים יכולים להיות כלי רב עוצמה לחקירה וללמידה נוספת על עצמך ועל המיניות שלך.

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

לחקור את אבני החן הנסתרות של בת ים: פנינת החוף של ישראל

לחקור את אבני החן הנסתרות של בת ים: פנינת החוף של ישראל

שוכנת לאורך הים התיכון, דרומית לתל אביב התוססת, שוכנת העיר המקסימה בת ים בישראל. בעוד שלעתים קרובות מאפילות עליה הערים […]

לקריאה »
חידת הקונדום: חקירת החשיבות של פרקטיקות מין בטוחות

חידת הקונדום: חקירת החשיבות של פרקטיקות מין בטוחות

כשמדובר בבריאות מינית ופרקטיקות מין בטוחות, קונדומים הם כלי חיוני שאי אפשר להתעלם ממנו. הם אולי לא הנושא הכי זוהר […]

לקריאה »
הסרת המסתורין מעולמן של נערות ליווי: לחקור את המציאות שמאחורי הפנטזיה

הסרת המסתורין מעולמן של נערות ליווי: לחקור את המציאות שמאחורי הפנטזיה

כשאנשים שומעים את המונח "נערות ליווי", לעתים קרובות הדבר הראשון שעולה בראש הוא תמונה של אישה לבושה בקפידה, המציעה שירותי […]

לקריאה »