איך להסוות מודעות פרסום בכתבות תוכן?


נכתב בתאריך: 11 ביולי 2022

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

דיוויד אוגלבי, (David Ogilvy) היה אולי אחד המשווקים המשפיעים ביותר של המאה ה20.

חברת השיווק שלו, ״קבוצת אוגלבי״ נמכרה ב1989 בשווי של 864 מליון דולר, סכום שב2018 שווה לבערך $1,727,000,000.

עקרונות השיווק שלו היו מאוד פשוטות, אך בעלות טוויסט:
1) לייצר סמכות.
2) לתת ערך ומידע מועיל ללקוח הפוטנציאלי.
3) לוודא שהפרסום שלך לא נראה כמו דבר פרסומת.

אוגלבי הבין את עקרונות השכנוע המדעיים שהוכחו רק מספר שנים לאחר פעילותו, במחקר מקיף בן 30 שנה מאת ד׳׳ר רוברט צ׳יאלדיני, שסיכם את ממצאיו בספר המרתק ״השפעה – הפסיכולוגיה של השכנוע״.

״עקרונות שכנוע מדעיים״ הם עקורנות שעוקפים את החלק המודע של המוח, ומגיעים ישירות לתת המודע ולחלק העיקרי בקבלת ההחלטות שלנו.

אימפריית השיווק של אוגלבי התבססה על יצירת מודעות פרסום שהוסוו ככתבות תוכן ונתנו כמה שיותר ערך לקורא, ורק לאחר שצייר את בעל העסק כדמות בעלת סמכות, הוא הציע פתרון לכאבו של הקורא.

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

ספורט: איחוד קהילות ותרבויות באמצעות אהבת התחרות
חדש!

ספורט: איחוד קהילות ותרבויות באמצעות אהבת התחרות

ספורט היא שפה אוניברסלית שיש לה את הכוח לקרב בין אנשים מכל תחומי החיים. יש לה את היכולת לשבור מחסומים […]

לקריאה »
סגנון חיים: מבט מקיף על הדרך בה אנו חיים
חדש!

סגנון חיים: מבט מקיף על הדרך בה אנו חיים

כאשר אנו שומעים את המילה "סגנון חיים", המוח שלנו עשוי להעלות באופן אוטומטי תמונות של חופשות מפוארות, בגדי מעצבים וארוחות […]

לקריאה »
מכוניות: חלק מהותי מחיינו
חדש!

מכוניות: חלק מהותי מחיינו

מהרגע שאנחנו מבוגרים מספיק כדי להבין, אנחנו מוקסמים ממכוניות. אנחנו רואים אותם מתקרבים במורד הרחוב, מלוטשים ומבריקים, וחולמים על היום […]

לקריאה »