חמשת הטעויות הכי נפוצות בשיווק ושיווק שותפים

חמשת הטעויות הכי נפוצות בשיווק ושיווק שותפים

״חמשת הטעויות הכי נפוצות בשיווק ושיווק שותפים – שיכולים לחסוך לך המון (המון) כסף, זמן ואנרגיה מבוזבזת.״
 
בשלוש שנים האחרונות, ואחרי הרבה כשלונות מצד אחד והצלחות מצד שני בכל מה שקשור להכנסת כסף מהאינטרנט, יצא לי לפגוש הרבה מאוד אנשים ולהתנסות בהרבה מאוד דרכי שיווק.
חלק מהאנשים האלו היו מאוד מצליחים (מחזורים של כמה מאות אלפי דולרים בחודש)
וחלקם היו מאוד לא מוצלחים.
הצלחתי לשים לב לכמה דפוסים מרכזיים שמבדילים בין 2 הקבוצות בכל מה שקשור להכנסת כסף מהאינטרנט שאני מאמין שיוכלו לחסוך לך הרבה מאוד כסף ואנרגיה במסע האישי שלך.
(אני כותב בלשון זכר אך זה מיועד כמובן גם לנשים)
כי בוא נודה באמת.. לא קשה להבחין בעובדה שאנחנו נמצאים בעידן הכי מרגש, קטלני ויעיל שניתן לחיות בו, וכמו כן הכי מפחיד, שונה ומעורר אימה בו זמנית.
מרגש – כי כמות הכסף שניתן לעשות היום מהאינטרנט היא פשוט דוחה..
בקטע טוב אני מתכוון 
ולהוסיף לזה שניתן לעשות את זה בכל פאקינג גיל (אפילו 13 ו14), די בקלות (לא צריך 7 שנות לימודי רפואה) ומכל מקום בעולם..!
כמו שעדן בן זקן אומרת: ״יא וואילי יא וואילי..״
וגם מפחיד – העובדה שיש כל כך הרבה אנשים ״עיוורים״ שלא מצליחים להסתגל לשינוי ולראות שאנחנו חיים בעידן חדש ושונה מכל מה שהתרחש עד היום בהיסטוריית האנושות.
(דרמטי משהו..)
עידן שהמדיה החברתית, הטכנולוגיה, והאינטרנט פתחו אפשרויות להכניס כל כך הרבה כסף מכל כך הרבה כיוונים.
כמובן שזה לא דבר קל.
כמובן שצריך ללמוד איך עושים את זה,
וכמובן שצריך לעבוד קשה, לטעות המון ולהמשיך להשתפר תמידית כדי לבנות את עצמך.
אבל עבודה קשה תדרש בכל מקרה.
בין אם זה עכשיו – בשנים שעדיין אין אינפלציה על השוק, 
או אחר כך, כאשר זה יהיה כבר מאוחר מדי.
אני אישית העדפתי לקרוע תתחת עכשיו.
ותוך כדי קריעת התחת, הצלחתי לשים לב ל5 טעויות נפוצות שאנשים שמתעסקים בשיווק ושיווק שותפים מבצעים שוב ושוב, וכתוצאה מכך מוותרים ולא מצליחים ליצור את ״חיי החופש״ שהם רוצים.
חשוב לי להבהיר שאני בשום פנים ואופן לא ״המשווק הכי טוב״ או שאני ״יודע הכל״.
האמת היא שזה רחוק מהמציאות.
אני בסך הכל רוצה לתת כאן כמה דברים ששמתי לב אליהם שיכולים (אני מאמין) לעזור לך אם אתה מתחיל בתהליך או מתקשה איתו.
 
טעות #1) – וויתור מהיר מדי.
כמו בכל דבר בחיים, וויתור מהיר מדי הינה תגובה לא רציונלית של מערכת העצבים כדי להימנע מהפסד ומכאב.
לכן כאשר מישהו שומע על שיטה חדשה ומנסה אותה, אך לא מצליח, המוח שלו מאותת לו להפסיק כי הוא חווה הפסד במשאבים. (כסף ואנרגיה).
אם נראה לך שתוך שבוע או חודש תוכל להבין את כל תורת השיווק, אל תכנס לזה מלכתחילה.
ריאתי כל כך הרבה אנשים שניסו כמה מודעות בודדות, או שלחו כמה מיילים בודדים לרשימות שלהם אך לא הצליחו להכניס מזה כסף – ופשוט וויותרו!
כמו שאסביר בטעויות מספר 4 ו5 – זה פשוט לא עובד ככה.
החדשות הטובות הן, שיש כל כך הרבה דרכים ואסטרגיות שונות שניתן להשתמש בהן כדי לעשות כמויות אדירות של כסף מכל מקום בעולם, וברגע שלוקחים אחריות כדי ללמוד אותם, נוצר מאין מומנטום, והצלחות קטנות מובילות להצלחות גדולות יותר – ומהר.
 
טעות #2) – כתיבה לא מספיק משכנעת:
בין אם החלטת לבנות מודעות ממומנות בפייסבוק, באינסטגרם או אפילו בסנפצ׳ט, 
או בין אם אתה כותב מיילים לרשימת תפוצה שלך,
בונה מדריך חינמי,
או בונה דפי נחיתה ומכירה שונים,
אתה חייב, חייב, חייב להבין איך המוח האנושי עובד, מה נחשב לכתיבה משכנעת, מה לא, מה גורם לאנשים להגיד כן, מה גורם לאנשים לקרוא, ומה גורם לאנשים לקנות.
אין מנוס מזה.
אולי לקח לי שנה וחצי רק ללמוד את התורה הספציפית הזאת, אבל סמוך עלי, היא משתלמת (אחושר****).
כתיבת מודעות וכתיבה משכנעת בכללי הוא אחד הכלים הכי חשובים כדי להכניס כסף מהאינטרנט, ואם אין לך את האסטרגטיה הנכונה, זה עלול לכאוב.
 
 
טעות #3) – לא יודעים איך למדוד החזר השקעה ((ROI, לזהות הזדמנויות מינוף ולעשות scale.
המטרה הסופית בשיווק באינטרנט היא די זהה כמעט לכל אחד – לוודא שכמה שיותר זוגות עיניים עוברים את הפאנל ורוכשים את המוצר.
לזהות מהו קמפיין עובד, מהו מוצר מנצח, מהי אסטרטגיית השיווק הכי נכונה וכו׳ – זה אומנות.
זה לוקח זמן ותרגול, אך אם יש לך מישהו צמוד שאתה יכול ללמוד ממנו איך לעשות את זה ביעילות – זה שווה זהב.
אני אישית למדתי מאנשים שכבר הכניסו כמה מיליוני דולרים בחודש משיווק מוצרים ולכן הצלחתי להבין את התורה הזאת יחסית בקלות.
אבל אם לא תדע לזהות מתי החזר ההשקעה שלך הוא חיובי, איך להגדיל החזר השקעה, ואיך לעשות פאקינג scaling.. וואלה.. זה בעיה.
 

 

טעות #4) מנסים רק מקור תנועה אחד.
זוגות עיניים, זוגות עיניים, וצדקת – זוגות עיניים!!
זה שם המשחק. 
במקרה הזה החיים שלך די קלים כי יש לך כאן מעל 20 מוצרים שכבר בדקנו בקפידה עם טכנולוגיות שונות שהדפי מכירה שלהם הכי ממירים,
ולכן כל מה שאתה צריך לדאוג הוא שיעברו בדפים האלו כמה שיותר זוגות עיניים, וכמות המכירות שיגיעו דרכך יגדל.
הבעיה היא שהרבה אנשים מנסים רק מקור תנועה אחד כדי להביא את זוגות העיניים האלו.

 

יש כאלו שנוח להם עם פרסום ממומן בפייסבוק, אז הם עושים רק את זה.
יש כאלו שנוח להם פרסום בגוגל, ועושים רק את זה.
אחרים רק שולחים מיילים לרשימות תפוצה,
משתמשים בפרופיל האינסטגרם שלהם,
או אפילו משתמשים רק בפרסום חינמי בפייסבוק.

 

יש כל כך הרבה, שוב אני אומר, כל כך הרבה מקורות תנועה שניתן להשתמש בהם כדי להזרים זוגות עיניים לפאנלים.
וטעות נפוצה היא לא להרחיב אופקים ולהשתמש רק ב1 או 2 במקרה הטוב.
כמובן שצריך ללמוד על כל מקורות התנועה, להתנסות בהם, וזה משהו שדורש אנרגיה מאמץ ולפעמים תסכול.
אבל כמו שחכמינו כבר הראו לנו,
– (תופים בבקשה..) 
עולם היזמות הוא מרתון, ולא ספירנט.
 
טעות #5) – משתמשים באסטרטגיה לא נכונה או לא חושבים לטווח הרחוק.
בהמשך למשפט באחרון בטעות מספר 4, עולם היזמות הוא מרתון ולא ספרינט.
הרבה אנשים חושבים על מקור תנועה 1, רשימת תפוצה 1, נכס אינטרנטי 1 ואפילו מנסים אולי רק מוצר 1!!!
למה???
למה???
למה???
כמו שטוני רובינס אומר – אם תלכו מזרחה ותחשפו שקיעה – לא משנה כמה נחושים תהיו – לא תצליחו!!! כי זה פשוט נוגד את חוקי הטבע.
גם כאן, זה נכון שחשוב פוקוס ומיקוד, אבל חשוב גם שיהיו פוקוס ומיקוד בכמה מקורות ובאסטרטגיות שעובדות!
להוציא מודעה אחת, בלי פיקסל ובלי אפשרות לעשות אופטימיזציה, ולקוות שיהיה בסדר, היא לא חשיבה לטווח הרחוק.
לא לדעת איך לבנות רשימת תפוצה היא חשיבה לטווח הקצר ולא יוביל להצלחה בטווח הרחוק.
לא ללמוד את אומנות הכתיבה ״המשכנעת״ היא חשיבה לטווח קצר ולא יוביל להצלחה בטווח הרחוק.
כמו כן ניסוי של רק מוצר 1, 2 או 3 זהו גם.. צר לי להיות מבשר הרעות.. חשיבה לטווח קצר ולא יוביל להצלחה בטווח הרחוק!
רשימת תפוצה,
שיווק במדיה החברתית,
כתיבה משכנעת,
הם דברים שאין להם מנוס בכל מה שקשור להכניס כסף מהאינטרנט ובשיווק שותפים.
אבל החדשות הטובות הן, שלא יותר מדי אנשים מוכנים להשקיע כל כך הרבה זמן ומאמץ כדי להבין את כל זה.
אחי, עזוב אפילו את זה – קלוט קטע מצחיק:
לא יותר מדי אנשים מוכנים אפילו להשקיע כדי לקרוא את הפאקינג פוסט הזה שהעלתי!
עם תובנות מהשנתיים האחרונות שלי בעסק הזה ואחרי שהחברה יצרה מעל 20 מוצרים והכניסה מעל 1,800,000 שקל (ורק בארץ)..
אז אתה מבין את הנקודה שלי?
המוח של רובנו עצלן.. תנצל את זה לטובתך!
תגיע למה שנקרא ה״ tipping point״ – נקודת השבירה אם נקרא לזה, וקח אחריות על למידה, השתפרות והתנסות כדי שלבסוף תכניס כמויות כסף שיפחידו אותך ואת הפקידה בבנק שלך.
ולסיום – אם אתה מכיר מישהו או מישהי שהטעויות האלו יכולים לעזור לו, שתף את זה איתו.
לחץ על הכפתור הירוק אם מעניין אותך ללמוד יותר

אהבת? שתף עם חבריך:

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn

כתיבת תגובה