איך לנצל את מהפכת זוגות העיניים הנוכחית

איך לנצל את מהפכת זוגות העיניים הנוכחית

אנחנו נמצאים בעיצומה של מהפכת זוגות העיניים.

מה זה אומר?

זה אומר שזוגות העיניים של המין האנושי שינו פאזה. עד היום, רוב זוגות העיניים היו מופנות לטלוויזיה, לשלטי חוצות, לעיתונים או לרדיו.  (למרות שלרדיו מאזינים ולא צופים – אלו עדיין לקוחות פוטנציאליים ששינו את מקור ההאזנה שלהם ליוטיוב לדוגמא).

היום – ארבעת המקורות האלו כבר ממש לא בטופ, והערך שלהם ירד. כשאני אומר שהערך שלהם יורד, אני מתכוון שכמות זוגות העיניים שמופנות אליהם – עוברים לאינטרנט ולמדיות החברתיות.

 

עכשיו יבוא איציק, ויגיד ״אבל אחי, האינטרנט קיים כבר 20 שנה, על מה אתה מדבר?״

וזה באמת נכון.

אבל, אל תהיו איציק.

עד לפני שבע שנים, פלטפורמות כמו פייסבוק, גוגל, יוטיוב ואינסטגרם (שאפילו לא היה קיים לפני שבע שנים) – היו ללא מה שנקרא ״אינטליגנציה מלאכותית״.

בשפה פשוטה, “אינטליגנציה מלאכותית״ מייצגות אלגוריתמים (נוסחאות מתמטיות) שיודעות לשפר את עצמן לפי הגורם הרצוי.

זאת אומרת, שאם פעם הייתי מעלה פרסומת לעיתון, הייתי צריך לקוות שהלקוח הפוטנציאלי הרלוונטי להצעה שלי, אכן יראה את המודעה.

היום, לא צריך לקוות יותר!

כמו שעדן בן זקן אומרת, ״יא ווילי יא ווילי..״

הדבר הכי חשוב שצריך להבין הוא שהפלטפורמות האלה משתמשות באינטליגנציה מלאכותית, והן משפרות ומתייעלות תוך כדי תנועה כדי להגיע לזוגות העיניים הכי רלוונטיות למוצר שלכם או לצורת השיווק שאתם מחפשים.

שוב פעם, תחשבו על זה שניה – עד לפני כמה שנים, זה לא היה אפשרי.

היה רק את הרדיו והטלוויזיה, ללא אפשרות למדידת נתונים, לסטטיסטיקות שנועדו לשרת את משווקי העל שאתם עומדים להיות לאחר תרגול ויישום של השיטה.

זה חלק שמאוד חשוב להבין אותו, ולהודות על כך שזכיתם לחיות בעידן כזה שמאפשר לנו למדוד נתונים בצורה אבסולוטית ואובססיבית.

כשאני אומר ״ניצול זוגות העיניים״ – הכוונה היא לשאול – איפה זוגות העיניים שיכולים להיות רלוונטים להצעה שלי?

כי חשוב מאוד להבין שלא כולם יהיו רלוונטים.

(נדבר על עניין הזה במאמרים אחרים)

אנחנו צריכים לשאול, באיזו פלטפורמה הם נמצאים?

בפייסבוק? בגוגל? באינסטגרם?

יכול להיות שהם נמצאים בשלושתם, אבל חייבים לעשות את המחקר המקדים הזה, שנדבר עליו בהמשך.

זוגות העיניים שינו פאזה, ועברו ממדיות ״ישנות״ כמו הרדיו, העיתונים ושלטי החוץ, למדיות חברתיות ולאינטרנט בכללותו.

דבר זה מאפשר לכל ילד ולכל ילדה, ללא קשר לגיל, למוצא, ולתואר האקדמי שהם לא למדו – את האפשרות להרוויח הרבה, מאוד, כסף.

אהבת? שתף עם חבריך:

כתיבת תגובה