הכל על סדרות מיילים אוטומטיות

הכל על סדרות מיילים אוטומטיות

מה חשוב מאוד לקחת בחשבון:

  1. מומלץ ליצור סדרות בהן מיילים נשלחים פעם ביום. אני מצאתי שהשעות הטובות ביותר לשליחה הם שמונה בבוקר, כשאנשים בדרך לעבודה, או סביב השעה שש וחצי בערב, כשאנשים כבר בבית או בדרך הביתה מהעבודה. (אז נכון שיש כאלה שעובדים משמרות לילה או שעובדים מהבית, אבל הסטטיסטיקה מראה שהרוב לא)

    מומלץ לא לשים בשעות הצהריים כי אנשים עסוקים בעבודה ורוב הסיכויים שהם לא יקראו מיילים. בנוסף, אם הם בעבודה, ייתכן והלוגיסטיקה מקשה עליהם להוציא כרטיס אשראי ולקנות באותו רגע.

    אנחנו רוצים שלאנשים יהיה זמן פנוי כשהם רואים וקוראים את המיילים שלנו, כי ברוב המיילים תהיה הנעה לפעולה כלשהי שתוביל את האדם לרכישה. אנחנו רוצים שזה יהיה או בבוקר לפני שנוסעים לעבודה או כשהם בדרך הביתה, וגם חשוב שזה לא יתבצע מאוחר מדי. בכל מקרה העצה הטובה ביותר היא לעשות טסטים וניסויים, ולראות מהן השעות שעובדות לכם הכי טוב. מערכות הדיוור הגדולות יכולות לתת לכם סטטיסטיקות מפורטטות ומומלץ להשתמש בהן.

2. מומלץ לא לשלוח יותר ממייל אחד ביום. אנחנו נמצאים במצב שמתחיל להיות סוג של אינפלציה במיילים. הרבה אנשים נרשמים לכל מיני רשימות דיוור ומקבלים המון מיילים. ברגע שמישהו שולח יותר ממייל אחד ביום זה לרוב נהיה חופר ומעיק. אני יודע שהייתי בכמה רשימות שמאוד נהניתי מהתוכן אבל עצם זה שהם שלחו לי יותר ממייל אחד ביום, גרם לי להסיר את עצמי מהרשימה.

אז קחו את זה לתשומת לבכם ותשתדלו לא לחפור. עוד דבר חשוב, המיילים חייבים להיות מעניינים! יש לכם המון תבניות מוכנות במסלול הזהב, אבל חשוב לשים לב שההגהה היא נכונה, שאין שגיאות כתיב, שזה נראה מקצועי, חשוב שיהיו רווחים ושזה יהיה נעים לעין.

אחרת אתם תראו שאחוזי הפתיחה ירדו בצורה משמעותית ואנשים לא יקראו את המיילים שאתם שולחים! וכמובן שאין תועלת לזה שזה אוטומטי, אם אף אחד לא קורא. עוד דבר, זה שיש סדרת מיילים אוטומטית לא אומר שאי אפשר להמשיך ולשלוח מיילים ידנית. אם יום אחד קמתם עם הברקה למייל נוסף, אני יכול לשלוח מייל לאותה רשימה או להוסיף אותו לסדרת המיילים האוטומטית.

3. אם לא כל יום, לפחות שטווחי המיילים לא יהיו רחוקים מדי אחד מהשני! אם תשלחו מייל פעם בחודש, ישכחו ממך ויסירו את עצמם מהרשימה. באמת שמהניסיון שלי, גם מייל אחד לשבוע זה קצת רחוק, מומלץ לפחות שניים בשבוע, כדי שאנשים יחוו ממכם ערך ויזכרו אתכם.

יש כל כך הרבה הסחות דעת היום, ואנחנו לא רוצים שאנשים ישכחו מאתנו. אנחנו רוצים להיות בתוך ראשם של הלקוחות הפוטנציאליים, בטח אם הם השאירו מייל והתעניינו במה שיש לנו להציע.

אהבת? שתף עם חבריך:

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn

כתיבת תגובה