איך מרוויחים כסף בשיווק שותפים?

איך מרוויחים כסף בשיווק שותפים?

אני רואה שיש גדילה משמעותית גם בכמות המשווקים וגם בכמות הפעילות אך עדיין קיים בלבול רב סביב הנושא ״יצירת כסף דרך שיווק שותפים״
 
לכן אנסה לפשט לכם את זה כמה שאפשר:
 
שיווק שותפים מתחלק ל3 חלקים…
 
חלק 1) נקרא לו “בחירת הנישה ויצירת התשתית״
חלק 2) נקרא לו ״שלב אגירת הלידים״ או Lead Generation
חלק 3) נקרא לו ״שימור הלידים״ או Lead Retention
 
בשלב 1 אנחנו נרצה להתמקד בנישה מסוימת, וליצור את התשתית שתענה על השאלה:
 
״מאילו מקורות תנועה אינטרנטיות, אוכל להשיג את כמות התנועה המירבית, בתנאי שהיא הרלוונטית לנישה שבחרתי, ובעלות הזולה ביותר?״
 
שימו לב שהשאלה מתחלקת ל4 חלקים:
1) מאילו *מקורות* ולא *מקור*.
 
הסבר: לכל נישה ניתן למצוא לפחות 3 מקורות תנועה רלוונטיים.
 
מקורות תנועה יכולים להיות:
 
א) אתרים מסוימים או בלוגים למיניהם
ב) שיתופי פעולה עם אושיות מוכרות באותה נישה
ג) משותתים בפייסבוק
ד) משותתים באינסטגרם
ה) מחפשים בגוגל
ו) מחפשים במנוע חיפוש אחר
ז) צופי יוטיוב
ח) טוויטר, סנאפצ׳ט, ופינטרסט (יותר לחו׳׳ל)
וכמובן כל מקום אחר שבו זוגות עיניים אנושיות משותתות.
 
2) כמות התנועה המירבית:
ככל שנתפוס יותר קהל וזוגות עיניים, פוטנציאלית נרוויח יותר כסף. מדגיש: *פוטנציאלית*
 
3) רלוונטית לנישה שבחרתי:
אם נמצא תנועה רבה אך לא רלוונטית, זה כמו שאחפש לי כלה לחתונה צמחונית ביציאות לBBB. יהיה לי קשה מאוד לעשות זאת.
 
4) בעלות הזולה ביותר:
שיווק שותפים, (כמו כל עסק) מכיל בתוכו משחק שנקרא ״החזר השקעה״.
 
כמה עולה לי לייצר ליד, וכמה כסף הוא שווה לי אחרי שעבר אצלי במשפך השיווקי?
 
הכנסה פחות הוצאה = רווח.
 
(משפך שיווקי יוסבר בעוד רגע)
 
ככל שעלות התנועה שאני משיג היא זולה יותר, *פוטנציאלית* ארוויח יותר כסף.
 
בשלב 2, אנחנו רוצים ״לאגור״ אצלנו את אותם זוגות עיניים ששותתו להן ברחבי האינטרנט.
 
אגירת הנתונים הזאת מבוצעת לרוב על ידי ״דף נחיתה״.
 
כאשר אנחנו מציעים לזוג עיניים החמוד משהו, בתמורה למייל שלו, או לטלפון שלו, או לגישה למסנג׳ר שלו בפייסבוק.
 
סחר החליפין הזה מבוצע על ידי, ״דף נחיתה״.
 
לכן, ככל שדף הנחיתה שלנו יהיה טוב יותר מבחינה שיווקית, פוטנציאלית נרוויח יותר כסף.
 
דרך אגב, הפירוש של המילה ״פוטנציאל״ על פי ויקיפדיה הוא:
 
היכולת, הכוח או האפשרות הטמונים בדבר מה או במישהו למימוש דבר מה או להפעלתו, אך טרם יצאו אל הפועל.
 
השאלה היא כמובן האם נממש את אותו דבר מה, או לא.
 
לדוגמא, אמא שלי מאמינה שיש לי פוטנציאל אדיר להיות בוגר תואר אקדמאי מדהים.
 
הבעיה היא, ש4 מתוך 12 המילים שנכתבו בשורה הקודמת עושים לי בחילה נוראית, ו״אמא שלי מאמינה״ אינכם נכללים במילים אלו.
 
בקיצור, זה שיש פוטנציאל במשהו לא אומר שיהיה קל ליישם את אותו הדבר.
 
ובחזרה לעניינינו:
 
השלב ה3 בשיווק שותפים, הוא פשוט מאוד: שימור הלידים שברשותנו.
 
במילים אחרות, אנחנו רוצים שכל ליד כזה יקבל את מקסימום הערך שהוא יכול לקבל בסדרת המיילים שלנו, או בסדרת הדיוורים במסנג׳ר שאנחנו שולחים לו, בתמורה לסחר חליפין כלשהו מצידו.
 
סחר החליפין מצד אותו הליד יכול להיות:
 
להשאיר פרטים באחת מהצעות הלידים שהצענו לו, ולהרוויח מכך כסף.
 
זה גם יכול להיות: שירכוש את אחד המוצרים שהצענו לו במייל.
 
וזה גם יכול להיות יציאה לדייט רומנטי ומגניב עם אותו ליד.
 
(סתם נו, בואו נהיה אמיתיים)
 
דרך אגב, כלי שיווקי שאני משתמש בו בפוסט הזה וגם בפוסטים אחרים שאני כותב והוא מאוד יעיל כדי להשאיר את הקורא איתנו הוא מה שנקרא ״שבירת תבנית״
 
משתמשים בו גם בהרצאות וכו׳, והוא נועד להשאיר את הקורא איתנו ולא לעזוב אותנו תמורת הסחת דעת אחרת.
 
אחרי הכל מחקרים גילו שלמוח האנושי קשה מאוד להתרכז בדבר מה יותר מX זמן רצוף, ואם אנחנו רוצים שאנשים ישארו איתנו לאורך זמן, כמו שאתם עושים כאן איתי עכשיו, (מגניב לא?)
 
אנחנו צריכים מדי פעם ״לשבור את תבנית הטקסט״.
 
האמת שלמדתי את זה מהספר ״כתיבה היפנוטית״ מאת ג׳ו ויטלה… מומלץ.
 
בקיצור, ככל שסדרת המיילים שלנו תהיה טובה יותר, אנחנו נצליח לייצר מאותם לידים יותר כסף, החזר ההשקעה שלנו יהיה גבוה יותר, ונצליח לשרוד בעולם העסקים זמן רב יותר, מה ש90% מהעסקים האחרים מתקשים לעשות.
 
לסיכום, ככל שתדעו יותר טוב איפה נמצא הקהל הרלוונטי ביותר לנישה שבחרתם, וככל שדף הנחיתה שלכם (או דפי הנחיתה) יהיו מושכים יותר ויפתרו בעיה קשה יותר,
וככל ששימור הלידים שלכם יהיה טוב יותר – תרוויחו יותר כסף.
 
זה הכל.
 
בגדול, בגלל שאני יודע שזה לא דבר קל לעשות, העלתי סרטון לפני יומיים שאני מסביר שאנחנו לוקחים על עצמנו לבנות 10 עסקים מוכנים כאלו בשיווק שותפים לאלו מביניכם שמעוניינים לקבל זאת.
 
העסקים המוכנים האלו אמורים לעשות בדיוק את זה, לדאוג שכל הדברים שנאמרו מעל יסתנכרנו בוויברציה מדהימה ויפיקו לכם את מירב הכסף.
 
מאז שהעלתי את הסרטון על כך שאנחנו בונים 10 עסקים מוכנים, השאירו לנו מלא אנשים פרטים (סורי שלא הצלחנו לחזור עדיין לכולם)
 
וכבר 7 אנשים הסכימו לתת בנו את האמון לבנות להם את העסקים האלו.
 
10 פחות 7 = 3, ולכן במתמטיקה פשוטה, נשארו 3 עסקים מוכנים כאלו שאנחנו יכולים לבנות עבורכם.
 
אם זה מעניין אותכם ולא עייפתי אותכם עד כה, תוכלו להשאיר פרטים בקישור הזה – https://bit.ly/2SC4IEo
 
לאלו מביניכם שלא, נקווה לראות אותכם בעוד 3 חודשים בסבב הבא, ונקווה שעד אז נצליח לזכות באמון שלכם.
 
לבינתיים, שיהיה לכולם לילה מעולה 🙏
 

לקבלת פרטים על ״עסק מוכן בשיווק שותפים״ השאירו פרטים כאן:

כתיבת תגובה